Postel

03.02.2014 21:48

Postel

     C            Ami      F            G 
R: Spát, klidně spát, jen to má pro mě význam, 
       A#           G7             C 
   to bez váhání přiznám, to mám rád, 
                Ami     F         G 
   snít dlouhý sen, co růžový má nádech 
      A#               G7           C 
   a postel ve všech pádech skloňovat.
 
    Ami                     C 
1. Postel je v každém pádu nejlepší, 
    Ami                     F 
   bez postele nemám pocit bezpečí, 
      G7 
   k posteli jsou moje city nejprudší, 
                                       C 
   jak vidím postel, tak padám v její náručí. 
                               Emi 
   Já volám: posteli, posteli má, 
          A7                F 
   mně se o posteli jenom zdá, 
      C          G7          C 
   s postelí se loučit bývá nejtěžší. 
 
R: 
 
2. Postel je čarodějný vynález, 
   z postele bych radši ani nevylez', 
   dík posteli máme snubní prstýnky, 
   na měkkou postel mám nejkrásnější vzpomínky. 
   [: Já volám: posteli, posteli má, 
      život v posteli se počíná, 
      postelí ho nejeden z nás ukončí. :] 
 
3.=1. 

—————

Zpět