D G A7
1. Kolik je v řádku not a kolik nad linkou být smí.
D G A7
Kolik je dětskejch úst co zamkneš pralinkou, kdo ví.
D G A7 D
A proč je táto v abecedě před L-K
G A7
a řekni táto, ale vážně byla Popelka.
D G A7
Proč si dívky rády hrajou na velký
D G A7
a pak pláčou jako malý Popelky.
G A7 D
Popel krásy, hrášek touhy není lék,
G A7 D
přitom schází jen ten pouhý oříšek.
G A7 D G A7 D
2. Kolik je písku na poušti a kolik tou pouští vede cest.
Když aero zemi opouští, co všechno s sebou musí nést.
A může se táto malý změnit ve velký
a řekni táto jsou teď ještě Popelky.
Je to krásný hrát si věčně s otázkou,
jak je krásný běžet dál i za láskou.
Věčně ptát se, běžet světem, řeknu vám,
proto fandím dětem a všem Popelkám.
—————